Knekten Skrevet Juni 24, 2022 Share Skrevet Juni 24, 2022 6 minutes ago, Shewan said: Det hadde vært flott. Har har du en bra scanner ? Inpa elr andre som kan ordne det med er (dde ews ). ? 😁 Ja, sync av ews kan jeg gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shivan Skrevet Juni 24, 2022 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2022 12 minutter siden, Knekten skrev: Ja, sync av ews kan jeg gjøre Så bra 😁 når tid imorgen kan du komme hit ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knekten Skrevet Juni 24, 2022 Share Skrevet Juni 24, 2022 2 minutes ago, Shewan said: Så bra 😁 når tid imorgen kan du komme hit ? Sendte deg en PM, så kan vi avtale tid der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shivan Skrevet Juni 25, 2022 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2022 Update! Bilen fungere igjen😁 det måtte sync av ews. Tusen takk for alle svar og hjelp fra dere. Takk til @Otis , spesiell takk til @Knekten som kom å ordnet det for meg, igjen tusen takk 👏😃 dere er helt rå😎 laffe, dopus, E.C. og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå