Gå til innhold

Central electronic failure

Ståle2001
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, har ett problem med 2003 e60en min, kommer opp central electronic failure, og alle lysene i dashbordet lyser opp og turtall måleren og speedometeret går litt opp og ned. Dette kommer opp litt tilfeldig, men viss det kommer en tur skjer det ofte flere ganger. Har byttet batteri, dynamo, body control module, har sjekket under reserve hjulet i bagasjerommet at modulene som ligger under der ikke er våte. Har målt batteriet og det lader normalt. Nå har jeg ingen anelse hva mer det er å sjekke, noen som har hatt lignene problem og har løsningen? Eller bare noe forslag til hva det kan være?

Endret av Ståle2001
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 11 months later...
På 22.6.2022 den 21.08, Ståle2001 skrev:

Hei, har ett problem med 2003 e60en min, kommer opp central electronic failure, og alle lysene i dashbordet lyser opp og turtall måleren og speedometeret går litt opp og ned. Dette kommer opp litt tilfeldig, men viss det kommer en tur skjer det ofte flere ganger. Har byttet batteri, dynamo, body control module, har sjekket under reserve hjulet i bagasjerommet at modulene som ligger under der ikke er våte. Har målt batteriet og det lader normalt. Nå har jeg ingen anelse hva mer det er å sjekke, noen som har hatt lignene problem og har løsningen? Eller bare noe forslag til hva det kan være?

Hei Ståle.

Har en E61, 2005 som har fått akkurat samme symptomer. Prøvde og bytte body control module fra en donor bil. (uten koding) Ingen forskjell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...