iMcLovin Skrevet Juni 23, 2022 Share Skrevet Juni 23, 2022 (endret) Heisann. Jeg har en e60 2007 og idag begynnte servoen og bli litt rar. Finner ikke ut av hva der kan være og heller ingen andre formumer gvor d er liknende Spørsmål : Når jeg kjører så hender det at servoen "slutter å funke" også kommer den på igjen etter typ 5sek. Dette skjer når jeg svinger, når jeg retter opp rattet igjen blir det helt fint. Kan det være en slange som kommer i klem eller liknende ? noen som har erfaring med dette ? hva kan det være?! takk for hjelpen !! Endret Juni 23, 2022 av iMcLovin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 23, 2022 Share Skrevet Juni 23, 2022 Har du servotronic eller adaptive drive? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Juni 24, 2022 Share Skrevet Juni 24, 2022 Hvilken motor har du? Det har vært noen defekte vibrasjonsdempere på dieselmotorene, da kan ting drevet av reim bli litt funky. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iMcLovin Skrevet Mars 21, 2023 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2023 Heisann. Det er en 530D 2007. Og helt riktig det E.C skriver. Fikk det sjekket opp og det var Vibrasjonsdemper! E.C. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå