Øyvind L. Skrevet Februar 28 Skrevet Februar 28 (endret) 19 timer siden, K.F skrev: Ble du klok på det? @sdhild99 Han har solgt bilen i august. Endret Februar 28 av Øyvind L.
K.F Skrevet Februar 28 Skrevet Februar 28 10 minutter siden, Øyvind L. skrev: Han har solgt bilen i august. Krysser fingra for at han fant ut av feilen før salg. Sliter med lignende fjusk.
Øyvind L. Skrevet Februar 28 Skrevet Februar 28 1 time siden, K.F skrev: Krysser fingra for at han fant ut av feilen før salg. Sliter med lignende fjusk. Mener at han ikke fant ut av det. sveigis reagerte på dette 1
DrSakke Skrevet Mars 1 Skrevet Mars 1 S38b38 har tophastighetsperre som ef mekanisk. Der er en motor med vajer til gasslenkasjen. æ hadde en 3,8 touring som begynte å rykke som F ved gaspådrag og stritte emot og tilfeldig ujevn gasrespons. det var denne topphastighetsperren som hadde fått fnatt og intervenerte i hytt og pine. bare å koble løs vajern for denne fra trottelen. Husker ikke om denne også brukes om man har cruise kontroll, begynner å være en del å siden.
DrSakke Skrevet Mars 1 Skrevet Mars 1 S38b38 har tophastighetsperre som ef mekanisk. Der er en motor med vajer til gasslenkasjen. æ hadde en 3,8 touring som begynte å rykke som F ved gaspådrag og stritte emot og tilfeldig ujevn gasrespons. det var denne topphastighetsperren som hadde fått fnatt og intervenerte i hytt og pine. bare å koble løs vajern for denne fra trottelen. Husker ikke om denne også brukes om man har cruise kontroll, begynner å være en del å siden.
sdhild99 Skrevet 17 timer siden Forfatter Skrevet 17 timer siden On 2/28/2026 at 2:37 AM, K.F said: Ble du klok på det? @sdhild99 Heisann! Jeg er ikke så ofte innom her som tidligere siden jeg ikke lenger er BMW-eier for øyeblikket. Som @Øyvind L. så korrekt sier ble bilen solgt i August og jeg fant ikke ut av det. Jeg tror ikke ny eier heller har klart å finne ut av det, men jeg er ikke oppdatert på eventuell ny status heller. Jeg prøvde å koble fra den vaieren beskrevet av @DrSakke men det utgjorde ingen forskjell på min bil. Fuskingen på min bil var stabilt ustabil om det går an å si. Jeg vet også om flere som har lignende symptomer, og felles for alle er at ingen har funnet ut av det. sveigis reagerte på dette 1
DrSakke Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Hadde også et fjuskeproblem som varte en stund basert på et annet problem. ved motorvask kan vatten renne ned i tennplugghullene og kortslutte coilene. Plassen for dekselet over coilene er formet slik at vann som havner oppi der renner inn langs coilene- resultatet var rykking ved fullt gasspådrag og ganske tilfeldig. Nå er jo pluggene/coilene noe av det første man sjekker ved slike problemer men er nå en mulighet. mvh Sakke
sdhild99 Skrevet 4 timer siden Forfatter Skrevet 4 timer siden 10 hours ago, DrSakke said: Hadde også et fjuskeproblem som varte en stund basert på et annet problem. ved motorvask kan vatten renne ned i tennplugghullene og kortslutte coilene. Plassen for dekselet over coilene er formet slik at vann som havner oppi der renner inn langs coilene- resultatet var rykking ved fullt gasspådrag og ganske tilfeldig. Nå er jo pluggene/coilene noe av det første man sjekker ved slike problemer men er nå en mulighet. mvh Sakke Skjønner. Det var dessverre ikke så enkelt på min bil. Til og med olje havner i disse hullene dersom det lekker fra toppdekselpakningen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå