Whiskmon X5sd Skrevet Oktober 11, 2022 Share Skrevet Oktober 11, 2022 Får opp to feilkoder på FRM modul, 9CC5 og 9CC6. Disse tilsier at varme i speil ikke virker. Men står og at feil ikke er tilstede for øyeblikket!! Blir ikke klok på dette. Men kan det være modul som er noe defekt eller er det begge speilene som defekt? Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Oktober 11, 2022 Share Skrevet Oktober 11, 2022 Kommer de tilbake hvis du sletter feilkodene da? Kan hende noen har koblet fra noe en gang i tiden og det ble lagret en historisk kode. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 20, 2022 Share Skrevet Oktober 20, 2022 Se på hvilken kilometer det er registrert. Er det e70? Hvis, det er ganske vanlig med defekt varme i speil på e70. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whiskmon X5sd Skrevet Oktober 21, 2022 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2022 På 20.10.2022 den 6.41, Otis skrev: Se på hvilken kilometer det er registrert. Er det e70? Hvis, det er ganske vanlig med defekt varme i speil på e70. Tror det var på rundt 190000km at det er registrert. Ja håper det er bare speilglassene som er gåen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whiskmon X5sd Skrevet Oktober 21, 2022 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2022 På 11.10.2022 den 23.14, E.C. skrev: Kommer de tilbake hvis du sletter feilkodene da? Kan hende noen har koblet fra noe en gang i tiden og det ble lagret en historisk kode. Hei. Ja di går ikke å slette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Oktober 21, 2022 Share Skrevet Oktober 21, 2022 34 minutes ago, Whiskmon X5sd said: Tror det var på rundt 190000km at det er registrert. Ja håper det er bare speilglassene som er gåen. Varmer de da? Du kan også sprette de ut og måle motstand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whiskmon X5sd Skrevet Oktober 21, 2022 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2022 1 time siden, E.C. skrev: Varmer de da? Du kan også sprette de ut og måle motstand. Varmer ikke, så skal “prøve“ å nappe di ut for ohme di. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Oktober 21, 2022 Share Skrevet Oktober 21, 2022 Jeg har målt 8 Ohm på originale og 18 Ohm på uoriginale på min E91, så da vet du sånn ca. ballpark på hvor det skal ligge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whiskmon X5sd Skrevet Oktober 21, 2022 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2022 49 minutter siden, E.C. skrev: Jeg har målt 8 Ohm på originale og 18 Ohm på uoriginale på min E91, så da vet du sånn ca. ballpark på hvor det skal ligge. Supert, takker👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå