tomas96 Skrevet Oktober 11, 2022 Share Skrevet Oktober 11, 2022 (endret) hei! har en e61 525d 197hk, og sliter med ladetrykk. startet med at jeg ikke hadde noe ladetrykk og fant ut av at det var en sprekk i røret som går fra intercooler til insugsmanifold. i går så kjørte jeg og bilen ladet såpass godt at koblingen på ladetrykksrøret spratt av og sprakk pakningen inni. nå lekker bilen litt ladetrykk. men jeg klarer ikke og finne ut om man kan kun kjøpe den pakningen eller om jeg må kjøpe nytt rør. noen som vet? Trenger del nr 7 på bildet. Endret Oktober 12, 2022 av tomas96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Oktober 12, 2022 Share Skrevet Oktober 12, 2022 Får den pakningen på Koed og GS regner jeg med: https://www.koedbmw.com/no-no/product/11617790547 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomas96 Skrevet Oktober 12, 2022 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2022 tusen takk vet du om det går an å få kjøpt det i butikk f.eks biltema osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 12, 2022 Share Skrevet Oktober 12, 2022 9 timer siden, tomas96 skrev: vet du om det går an å få kjøpt det i butikk f.eks biltema osv? Da drar du innom en butikk og ser, eller sjekker f.eks. www.biltema.no .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Oktober 12, 2022 Share Skrevet Oktober 12, 2022 9 hours ago, tomas96 said: tusen takk vet du om det går an å få kjøpt det i butikk f.eks biltema osv? GS Bildeler har fysiske butikker i et par byer, men ellers er dette en veldig sær del, så jeg ser ikke for meg at du får det over disk i en vanlig bilbutikk. Nevnte GS har (ofte) fri frakt, så om du bestiller i dag bør du få det før helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå