E39_Cato Skrevet November 25, 2022 Forfatter Share Skrevet November 25, 2022 10 timer siden, sveigis skrev: Jeg kan ikke skaffe x3 ,men jeg må si bilen din ser bra ut der den står 😊. Må være good å ha en sånn . Tusen takk Ja er superfornøyd med den Henta carbon leppe og dobbel spoke grill på posten idag også, gjør vondt å ikke montere 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet Desember 2, 2022 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2022 Æsj.. retur på frontleppe fra GS da passform var totalt elendig. GS ordner heldigvis opp med tilbakebetaling så fort de mottar varen. Det kjedelige er jo at alle leppene er av samme støp, så passformen på de resterende vil være like dårlig. Så da blir det foreløpig ingen leppe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet Desember 3, 2022 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2022 Liten tur til det glade sørlandet idag og fikk hentet noe som tilfredstiller mine andre dårlige valg her i livet. En Granada 2.8 Ghia som vil fungere som delebil til prosjektet mitt Litt varierende vær med flere små "snøstormer" men en fin tur alt i alt. Nå merket jeg virkelig at det er litt undermotorisert med 2.0 😂 en 6syl hadde nok vært tingen når man skal trekke henger. Ellers tipp topp tommel opp nydelig F11 fupsaker og ///M-ini95 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå