Jan E-28 Skrevet Oktober 18, 2022 Share Skrevet Oktober 18, 2022 BMW skriver at de baserer mye av oppgraderingen og tilvalg til f.eks. software/Idrive/updates på tilbakemeldinger fra kunder. Noen ganger kan det komme en update som gjør produktet dårligere også. Men hvor kan en gi slik tilbakemelding? Finner ikke noe spesifikk når en er logget inn på BMW eller MyBMW app-(kun for selve app ønsker). Føler mail til den generelle "øvrige spørsmål" -no.kundesupport@bmwgroup.com fort kun blir en melding som stopper der. Vil tro det er et mer etablert sted å gi tilbakemelding? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 18, 2022 Share Skrevet Oktober 18, 2022 Det var tidligere skjemaer på bmw.de (mulig de er godt gjemt nå, for jeg finner de ikke igjen - alternativt har jeg blitt banned 🤪). Bruk eventuelt: https://www.bmw.de/forms/kontakt/kontaktformular.html / kundenbetreuung@bmw.de Jan E-28 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå