Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

BMW skriver at de baserer mye av oppgraderingen og tilvalg til f.eks. software/Idrive/updates på tilbakemeldinger fra kunder. Noen ganger kan det komme en update som gjør produktet dårligere også.

Men hvor kan en gi slik tilbakemelding? Finner ikke noe spesifikk når en er logget inn på BMW eller MyBMW app-(kun for selve app ønsker).

 

Føler mail til den generelle "øvrige spørsmål" -no.kundesupport@bmwgroup.com fort kun blir en melding som stopper der. Vil tro det er et mer etablert sted å gi tilbakemelding?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...