FransEirik Skrevet November 3, 2022 Share Skrevet November 3, 2022 Hei! skal montere nye motorfester. Fikk to nye idag. Det ene hadde tegn til skade på pakken og har mer «slark» i seg enn det andre. Se video og bilde. I en ellers travel hverdag har jeg satt av tid til skruing nå på lørdag. Spørsmålet er om dette er godkjent å montere. Har folk erfaring med dette? Hva tenker folk? Blir uansett en mail til Koed. Til info har jeg ikke demontert gamle festene. Foringene er hydrauliske/oljefyllt. IMG_1480.MOV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FransEirik Skrevet November 3, 2022 Forfatter Share Skrevet November 3, 2022 Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 4, 2022 Share Skrevet November 4, 2022 Jeg synes ikke det var noe urovekkende slark. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FransEirik Skrevet November 4, 2022 Forfatter Share Skrevet November 4, 2022 Takk for svar. Det samme sa Koed, så da blir det bytte i helga👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå