Trondsen Skrevet November 16, 2022 Forfatter Share Skrevet November 16, 2022 Så om jeg forstår det riktig skal jeg kunne montere xenon lyktene sammen med kabelnettet fra Kufatec, og ting skal fungere uten koding? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trondsen Skrevet November 23, 2022 Forfatter Share Skrevet November 23, 2022 Noen som kan bekrefte/avkrefte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet November 23, 2022 Share Skrevet November 23, 2022 Koding vil sikkert gå på pæresjekk, så worst case får du varsel om pærer som har gått uten at de er gått. Vanskelig å bekrefte hva som blir utfallet med dette kittet da neppe så mange her har testet det ut, men du kan jo alltid sende en e-post til produsenten for å høre hva de mener. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trondsen Skrevet November 27, 2022 Forfatter Share Skrevet November 27, 2022 Der burde det vel kunne gå an og lodde inn en motstand om ballaster ikke trekker strøm tilsvarende halogenpærer i tilfelle? Har en BMW-guru her i Kr.sand på Kjell Strømme, tenker jeg stikker innom han for litt koding isåfall. Sender samtidig produsenten en mail. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå