Gå til innhold

Gul Park-lampe

JoachimStenseng
 Share

Anbefalte innlegg

Etter å ha brukt parkbremsen her en dag så ble lampen gul da jeg slo av parkbremsen igjen. Åpnet mekanismen i bagasjerommet og det var tydelig at wirene ikke gikk lett i strømpene lengre. Knekte den til ene hjulet rett av da jeg skulle se på den siden hjulet allerede var tatt av. Jeg regnet med at det var blitt motstand et sted som gjorde at mekanismen sluttet å virke lengre så jeg åpnet alle deler på den for å se, og alt ser veldig bra ut. Tok av magneten og snurret på den akslingen og alle hjul og akslinger går fint. Men den virker fortsatt ikke når jeg har fjernet wirene. Alle 3 sikringene tilhørende har jeg sjekket, og de ser OK ut.

Noen som vet om man må nullstille eller initere enheten igjen før man får det til å virke?

E3996681-8D10-40E1-8B2C-82F4DF2A29A9.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Reef89 skrev:

Da må du sjekke om motoren går. Sett 12v på den direkte. 

Prøvde å sette strøm direkte fra batteriet på den nå, men det skjer ingenting. Må vel kanskje styres via noen andre ledninger for at den skal gå ettersom det er så mange kabler som går inn i den?

IMG_0873.HEIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Reef89 skrev:

Fant en video på nettet hvor han sier at han måtte inn å fjerne feilene med datamaskin for at den skulle virke igjen. Jeg prøver å montere den sammen igjen og fjerne feilkodene da den skal inn for PKK neste uke. Håper den virker igjen da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Jeg har også fått gul bremselampe på min, nå i det siste. Ikke fast, men den kommer i ny og ne. Feilkodene husker jeg ikke, men den klaget på motor circuit og relay motor.

Kjipe greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Otis skrev:

Jeg har også fått gul bremselampe på min, nå i det siste. Ikke fast, men den kommer i ny og ne. Feilkodene husker jeg ikke, men den klaget på motor circuit og relay motor.

Kjipe greier.

Det hørtes litt verre ut. Hva kan det være tror du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Otis skrev:

Kjipe greier.

Ligger mange videoer med X5. Kabelbrudd, defekt motor, knust tannhjul er vel det som går igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...