Chrgr Skrevet Desember 14, 2022 Share Skrevet Desember 14, 2022 Hei! I dagtidlig så ville ikke E91’n min blåse noe mot kupen. Vifta mot frontruta blåser som normalt men ikke noe annet enn en varm lunk uten effekt når jeg skifter mot kupen. Får opp increased discharge battery, gjort det i alle vintere før om åra å, men da har det funka. Noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laffe Skrevet Desember 14, 2022 Share Skrevet Desember 14, 2022 Enkelte modeller har vel en slags nødmodus der du hvis batteri spenningen er veldig lav kun får strøm til "sikkerhetskritiske" funksjoner og dermed kan oppleve at viften i hovedsak blåser kun mot ruten. Mener i hvert fall det var slik på en E61 jeg hadde. Ikke sikkert det er det samme her. E.C. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Desember 14, 2022 Share Skrevet Desember 14, 2022 Riktig om E6x ja, det er nok likt på E9x. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Desember 15, 2022 Share Skrevet Desember 15, 2022 Kan forresten være at batteriet er så dårlig eller at noe annet trekker strøm slik at belastningen på dynamoen blir for stor. Her er utdraget om nødmodus: laffe reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå