ole henrik allum Skrevet Januar 1, 2023 Share Skrevet Januar 1, 2023 skal bytte henger kontakt finner masse koblingsskjemar på nett men jeg har helt andre farge på ledningene tofarget mange av dem dette er en 2006 mod 520d noen som har greie op dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 1, 2023 Share Skrevet Januar 1, 2023 Hva trenger du å vite? Er det ikke bare å flytte over likt mot likt? Evt ta bilde før demontering? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Januar 2, 2023 Share Skrevet Januar 2, 2023 Enig med Otis her, hvilken del skal du bytte? Hvis det er likt mot likt så er det vel ikke behov for noe koblingsskjema? Med mindre du har en kontakt som er skadet til det ugjenkjennelige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole henrik allum Skrevet Januar 4, 2023 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2023 På 2.1.2023 den 0.32, Otis skrev: Hva trenger du å vite? Er det ikke bare å flytte over likt mot likt? Evt ta bilde før demontering? ja det har du helt rett i bare det at jeg skulle gjøre dette enkelt så jeg klipet alle kablene en cm utenfår gamle kontakten slik at jeg så både farger å nr fungerte etter planen helt til jeg snudde inerdelen på kontakten oppned og alle sammen datt ut å lå på gulvet På 2.1.2023 den 1.00, E.C. skrev: Enig med Otis her, hvilken del skal du bytte? Hvis det er likt mot likt så er det vel ikke behov for noe koblingsskjema? Med mindre du har en kontakt som er skadet til det ugjenkjennelige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole henrik allum Skrevet Januar 4, 2023 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2023 Akkurat nå, ole henrik allum skrev: ja det har du helt rett i bare det at jeg skulle gjøre dette enkelt så jeg klipet alle kablene en cm utenfår gamle kontakten slik at jeg så både farger å nr fungerte etter planen helt til jeg snudde inerdelen på kontakten oppned og alle sammen datt ut å lå på gulvet har funnet sjema Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå