sskiak1231 Skrevet Januar 8, 2023 Share Skrevet Januar 8, 2023 (endret) Er det noen som har opplevd det samme evt noen tips? Når jeg får feil meld går den rett å slett ræva, føles ut som bilen promper. avgårde . Takk på forhånd 🙂 Endret Januar 8, 2023 av sskiak1231 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Januar 8, 2023 Share Skrevet Januar 8, 2023 Du må nok som et minimum lese ut feilkoder. Hvis bilen er trimmet så kan det også være noe der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 8, 2023 Share Skrevet Januar 8, 2023 Må ta en diagnose som nevnt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sskiak1231 Skrevet Januar 8, 2023 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2023 På feilkoden sto det missfire cylinder 2. å 4 samt så har bilen startet å bruke en del olje, hadde den på Bavaria men dem fant ikke ut noe spesielt. Dem anbefalte å ta olje å filter bytte på girkassa. Evt bytte tennplugger kan kanskje hjelpe ?, 🙂 bilen har vært chipa av forrige eier. Men jeg tok å fjerna chipen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krisfje Skrevet Januar 8, 2023 Share Skrevet Januar 8, 2023 40e og tuning er en dårlig kombo, hvor lenge siden (tid og km) fjernet du "chippen"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sskiak1231 Skrevet Januar 8, 2023 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2023 I april 2021 blei den chipa, så tok jeg å fjerna den i juli. 2021 Problemet er kun når bilen er kald. Når den er driftsvarm aldri problem det. Det som skjedde her om dagen, bilen var kald, kjørte normalt,var litt glatt så slo antispinn inn, deretter fikk jeg feil på driverk, det var da den prompa bortover veien.. skrudde av å på sånn som alle andre ganger, problemet borte.😅 eller borte å borte ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå