Tovinn Skrevet Januar 11, 2023 Share Skrevet Januar 11, 2023 Hei, har netopp byttet kjølevæske tempratur sensor på min bmw e91 med n47 motor. Kontaktn som skal på her røyk sund da jeg skulle demontere. Nå har jeg fått ny kontakt men lurer på disse kablene, hvilken skal hvor? Er en rød og en lilla kabel. Noen som har peiling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet Januar 11, 2023 Share Skrevet Januar 11, 2023 Finner ikke noe rød ledning iflg koblingsskjema, men lilla/sort skal iallefall i pin 1 på kontakta til temp.sensoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tovinn Skrevet Januar 11, 2023 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2023 Dette stemmer nok, den er vel kanskje mer brun enn rød. Tusen Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboJens Skrevet Januar 11, 2023 Share Skrevet Januar 11, 2023 Det vil nok fungere like fint uavhengig av kva måte du koblar det på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå