sherco122 Skrevet Januar 15, 2023 Share Skrevet Januar 15, 2023 (endret) Holder på og skifte startmotor på min e36 316i har fått løsnet den 1 torx skruen. Men den andre er rundet så får ikke løsnet den. Og kommer jo ikke til med vinkelkutter heller. Noen tips til og få ut den siste bolten? Endret Januar 15, 2023 av sherco122 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet Januar 15, 2023 Share Skrevet Januar 15, 2023 Prøvd å banke inn en torxpipe som er litt større? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sherco122 Skrevet Januar 15, 2023 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2023 Er dårlig plass under panseret. Under bilen så må eg ha pipe og bolten sitter overgirkassen så er litt kronglete og må ha en del forlengere da. Kommer ikke til med hammer under panseret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Januar 15, 2023 Share Skrevet Januar 15, 2023 Kommer kanskje til med dremel så du får kuttet av bolthodet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sherco122 Skrevet Januar 15, 2023 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2023 14 minutter siden, E.C. skrev: Kommer kanskje til med dremel så du får kuttet av bolthodet? Ja det kan jeg prøve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå