GAMMELOGGOD Skrevet Januar 18, 2023 Share Skrevet Januar 18, 2023 kan jeg få et tips om hvordan få opp sitteputen bak på BMW Touring E39, har et barnebarn som har mista en øredobb ned i mellom og ønsker å få tilbake. Er vel noe med de 2 svarte kobl i frot på sete ? er 2 skruer der og en trykknapp har prøvd å trykke å løfte men sitter fortsatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Januar 18, 2023 Share Skrevet Januar 18, 2023 Dra rett opp foran på sitteputa (røsk). Ett feste ca. midt på hvert sete. Du ser de på bildet her: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GAMMELOGGOD Skrevet Januar 18, 2023 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2023 OK - men hva med de 2 hengslene i front på begge sitteputer bak? festet med 2 skruer + EN TRYKKNAPP i mellom disse - er det slik på din bil ? som referert på bildet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Januar 18, 2023 Share Skrevet Januar 18, 2023 Jeg har vært borti en bil som hadde noen fester foran der ja, det påvirket dog ikke hvordan sitteputa skulle demonteres Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GAMMELOGGOD Skrevet Januar 18, 2023 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2023 ok jeg prøver- takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 18, 2023 Share Skrevet Januar 18, 2023 De festene er for rolloen som skal henges der, når man legger ned baksetet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå