PSYCH0 Skrevet Januar 21, 2023 Share Skrevet Januar 21, 2023 (endret) Hei, jeg byttet side blinklysene fra gjennomsiktige til svarte sotet i led fra sc styling. men når jeg får koblet disse opp blinker de helt normalt når bilen er skrudd av, så fort motoren starter begynner de å fjuske og blinke mens de hopper bortover. finnes det noen der ute som har peil? IMG_1572 (1).mov IMG_1572 (1).mov Endret Januar 21, 2023 av PSYCH0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 21, 2023 Share Skrevet Januar 21, 2023 Har du deaktivert pæresjekken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PSYCH0 Skrevet Januar 21, 2023 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2023 det trur jeg ikke, er dette noe jeg trenger noe spesielt verktøy til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 21, 2023 Share Skrevet Januar 21, 2023 Det må du gjøre hvis det ikke var LED der fra før. Gjøres med diagnose/ code utstyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PSYCH0 Skrevet Januar 21, 2023 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2023 Ok. Min bror har et Icarsoft diagnose apparat. Men det går kanskje ikke an og bruke til detv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 21, 2023 Share Skrevet Januar 21, 2023 Vet ikke har ikke kjenskap til Icarsoft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Januar 21, 2023 Share Skrevet Januar 21, 2023 1 hour ago, PSYCH0 said: Ok. Min bror har et Icarsoft diagnose apparat. Men det går kanskje ikke an og bruke til detv De der kan ikke kode nei. Reef89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PSYCH0 Skrevet Januar 22, 2023 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2023 Takk for svar. er det slik at vist jeg kjøper nye med canbus slipper jeg da å evt kode/legge motstand? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Januar 22, 2023 Share Skrevet Januar 22, 2023 Ja, det er vel sånn de er ment å fungere. Kan dog være greit å ha noe kode-app om man tenker å ha bmw en stund. PSYCH0 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 22, 2023 Share Skrevet Januar 22, 2023 Da skal det virke ordentlig, men uten å deaktivere så vil blinklysene blinke ved hver oppstart og innimellom når det ikke er i bruk pga. canBUS "pulsen". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PSYCH0 Skrevet Januar 22, 2023 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2023 6 minutter siden, E.C. skrev: Ja, det er vel sånn de er ment å fungere. Kan dog være greit å ha noe kode-app om man tenker å ha bmw en stund. Da skal jeg få bestilt nye med Canbus og se om det hjelper. jeg sitter og ser på RHEINGOLD NCS på ebay. men er så mange forskjellige så vet ikke hvem av de skal jeg kan ha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Januar 22, 2023 Share Skrevet Januar 22, 2023 Les litt i diagnosetråden du. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå