Bmw320iii Posted January 24 Share Posted January 24 Hei! Jeg har et problem med min 320i 2010 modell. 31.12.2022: Gult ratt med utropstegn. Ingen power steering. 01.01.2023: Ingen feilmelding lenger. Styring fungerer som normalt. 22.01.2023: gult ratt med !, vanskelig å styre. Hvis jeg låser bilen og prøver på nytt går det noen ganger bort. 23.01.2023: Fungerer som normalt igjen. 24.01.2023: Kom tilbake, men gikk bort igjen etter den fikk stå et par timer i parkeringshus. Noen som har peiling på hvor jeg burde starte? Er elektrisk styring, så er ikke at det mangler noe veske. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reef89 Posted January 24 Share Posted January 24 Hva sier diagnosen da? Link to comment Share on other sites More sharing options...
E.C. Posted January 24 Share Posted January 24 Jekk opp bilen og ta en visuell inspeksjon. Går to tjukke ledninger på tannstanga. Se at det er god kontakt i begge ender og at det ikke grønt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts