Idiot Skrevet Februar 4, 2023 Share Skrevet Februar 4, 2023 Hei. Er det noen som har erfaring med Smørepunkt. De gir en fullstendig flushing av girkassa skifter filter. Dette er ikke et oljeskift hvor du kanskje får byttet ut 1/3 av olja. Dette bør gjøres etter 80000 eller vært 5 år. I utgangspunktet høres dette svindyrt ut(9500)kr. Min som jeg nettopp har kjøpt ar gått 150000. Og jeg er rimelig sikker på at dette har ikke blitt gjort før. For meg høres det fornuftig ut, men er det noe her man kunne gjort selv. . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Februar 4, 2023 Share Skrevet Februar 4, 2023 Du får ikke flushet selv, men du kan bytte olje og filter selv og for de fleste så holder det i lange baner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Februar 4, 2023 Share Skrevet Februar 4, 2023 (endret) @Idiot Dersom du reflekterer litt over spørsmålene du har stilt tidligere. Så er mitt råd til deg, i det minste rådfør deg med noen, eller ha noen rundt deg som helst har gjort dette før. Før du begynner å løsne skruer og tappe olje her og dær. Ikke sikkert det er så avansert men, har man ikke gjort før så kan fallhøyden bli stor dersom en gjør en brøler. Jeg hadde ikke begynt med dette selv i hvertfall.😅Lykke til! Endret Februar 4, 2023 av Chris A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Idiot Skrevet Februar 4, 2023 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2023 Jeg har i forbindelse med jobben min flushet et utall av hudraulik anlegg. Så kanskje dette er værd å finne ut av. Chris A reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå