Thage Johan Skrevet Februar 7, 2023 Share Skrevet Februar 7, 2023 Er det mulig å få e60 sete til å funke i e39? Jeg vet det kommer til å bli vanskelig å få påplass sete, men det skal jeg fikse. Lure bare på om jeg kan få det til å funke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Februar 7, 2023 Share Skrevet Februar 7, 2023 Hvilke seter og hva skal funke? Er litt forskjell på å putte inn manuelle seter og få rumpevarme til å funke og å putte inn komfortseter med ekstra funksjoner og få alt der til å funke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thage Johan Skrevet Februar 7, 2023 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2023 2 timer siden, E.C. skrev: Hvilke seter og hva skal funke? Er litt forskjell på å putte inn manuelle seter og få rumpevarme til å funke og å putte inn komfortseter med ekstra funksjoner og få alt der til å funke. Er elektriske seter. Vet av noen som selger m5 seter til e60. Noe jeg ønsker å sette inn i e39. Men så må jeg vite om det går ann å koble opp i e39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Februar 7, 2023 Share Skrevet Februar 7, 2023 Men hva er det som skal funke? Kun justering? Memory? Aktive sidestøtter? Ventilasjon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thage Johan Skrevet Februar 7, 2023 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2023 7 timer siden, E.C. skrev: Men hva er det som skal funke? Kun justering? Memory? Aktive sidestøtter? Ventilasjon? Justering av sete. Sete funker ikke uten can bus. Er det mulig å fikse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Februar 7, 2023 Share Skrevet Februar 7, 2023 Det er en del forskjellige seter i e60, det ser ut som at halvelektriske seter vil kunne justeres direkte, men at comfort-seter muligens trenger en ekstra modul. Ser også ut til å være en del forskjell på før facelift og etter facelift. Det er sikkert mulig å få til om du drar mange nok moduler over til bilen der det skal monteres, men da tror jeg at du har et prosjekt. Gitt at du greier å få setene fysisk inn i bilen i første omgang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 7, 2023 Share Skrevet Februar 7, 2023 Ingen seter i e6x trenger canbus for å bli justert. Alt sitter i setet, trenger bare strøm. Skal du ha setevarme er det linbus. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå