Sindre Kjos Skrevet Februar 12, 2023 Share Skrevet Februar 12, 2023 Hei. Jeg har en bmw E91 318d N47D20A Den ligger på 09-1,2 på mila ved rolig kjøring og drar ikke som den skal. Vanlig vis går den på 04-05 på mila. Trodde partikkel filteret var tett, også fjernet jeg det men det hjalp ingen ting og den går like dass og dyrt. Ikke fått noe motor lampe ellernoe verken før eller etter filteret ble fjernet. Aktivatoren på turboen er også fin og flytter seg som den skal, og ikke noe slakk eller lingnende på turboen. Er tom for ideer og trenger hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krisfje Skrevet Februar 12, 2023 Share Skrevet Februar 12, 2023 Diagnose. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 12, 2023 Share Skrevet Februar 12, 2023 Henger en caliper på kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HakonLimseth Skrevet Februar 12, 2023 Share Skrevet Februar 12, 2023 Som Krisfje sier, sleng gjerne med en diagnose. Jeg hadde like problemer, da var det nesten tett innsug og gåen termostat som forårsaket mitt høye forbruk. Ville sjekket temperatur på kjølevæske og olje med INPA etter en lang kjøretur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå