Robin69 Skrevet Mars 25, 2023 Share Skrevet Mars 25, 2023 (endret) Hei, nettopp kjøpt meg brukt bil, jeg har scannet med carly og så har det kommet feilkoder opp. Lurte på om noen kunne si meg hva jeg kan gjøre for å fikse de forskjellige, og hva jeg bør fikse fort? 525d 2009 e61 m57 Bmw Carly.txt Endret Mars 25, 2023 av Robin69 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Mars 25, 2023 Share Skrevet Mars 25, 2023 Har du slettet alle kodene, kjørt en tur også lest av på nytt? Greit å vite om feilene er gamle eller om de ikke kan slettes. Robin69 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin69 Skrevet Mars 25, 2023 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2023 22 minutter siden, Øyvind L. skrev: Har du slettet alle kodene Jeg er uten bilen nå i ish 3 månder pga skole. Men jeg vet ikke hvordan jeg kan slette feilkodene med carly enda (har ikke utforsket så mye) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 25, 2023 Share Skrevet Mars 25, 2023 Få slettet feilkodene først, dette kan være gamle koder som har blitt fikset tidligere, men de må slettes. Så ser du hva som dukker opp igjen ved neste scanning. Nå er jo det veldig kjent at carly på BMW er så og si ubrukelig, spesielt feilsøking (søk litt så finner du ut hvorfor det) men den har en vel knapp som står clear fault codes eller noe i den duren. Også lurt og nevne hvilken bil dette er snakk om, men hvis bruker info. en din stemmer at det er E61 så er AUX pumpe og AUC sensor veldig vanlig at de ryker, enkel og grei jobb. Hpi og Robin69 reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå