Lucassj Skrevet April 14, 2023 Share Skrevet April 14, 2023 Har en e61 med sportstoler men frem og bak justering funker ikke, noen som vet om det er enkel fix? Er ikke elektrisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 14, 2023 Share Skrevet April 14, 2023 Det er veldig spesielt å si at det ikke er elektrisk, når det er kun en bryter, koblet direkte på strømmen til motor, for å få det til å fungere. Du kan bare ha feil i bryter eller strøm eller motor, men det er kanskje en definisjonssak om det er strømfeil eller ei. Dog så trenger jo motoren strøm for å fungere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lucassj Skrevet April 14, 2023 Forfatter Share Skrevet April 14, 2023 26 minutter siden, Otis skrev: Det er veldig spesielt å si at det ikke er elektrisk, når det er kun en bryter, koblet direkte på strømmen til motor, for å få det til å fungere. Du kan bare ha feil i bryter eller strøm eller motor, men det er kanskje en definisjonssak om det er strømfeil eller ei. Dog så trenger jo motoren strøm for å fungere. Det er ikke helelektrisk sete så det er manuel justering på frem og tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 14, 2023 Share Skrevet April 14, 2023 Jeg ser nå at jeg misforstod. Beklager det. Men manuell justering er jo en spake som drar i en utløser for en skinne. Har du løsnet setet og sett under? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lucassj Skrevet April 14, 2023 Forfatter Share Skrevet April 14, 2023 41 minutter siden, Otis skrev: Jeg ser nå at jeg misforstod. Beklager det. Men manuell justering er jo en spake som drar i en utløser for en skinne. Har du løsnet setet og sett under? Nei tenkte å gjøre det i helgen, ble litt trangt t passasjer i går fant jeg ut😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet April 14, 2023 Share Skrevet April 14, 2023 Typisk er jo at det ligger noe søppel i skinnene som blokkerer bevegelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå