Gå til innhold

Start vansker


Helhu
 Share

Anbefalte innlegg

Hei lurer på om noen kan hjelpe ,Jentungen har en e91 320 D som ikke vil starte etter en tur på butikken ,tenning på men slår ikke inn starter,om hun venter til motor er litt kaldere ,ca 30-40 min så starter den med en gang 

Tips om hva som er feil 

Endret av Helhu
Mangle noe i teksten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei hadde bilen på verksted ,de tok av kabel samt sjekka om det var noe feil på den .

Burde vi sjekke en gang til i forhold til spenningen om den er for lav ? Bilen blir startet flere ganger for dag  alt virke da ok ,men så får hun problem med start etter at bilen har blitt blitt parkert etter kjøring ,dette er ikke ofte men veldig irriterende, siden man må stå i ro 30til40 min før starter slår inn igjen og starter .

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det være dette?

Ellers er nok diagnose hos BMW rett vei å gå tror jeg. Ved bytte av batteri så skal batteriet registreres, samtidig kan det være feil på IBS-sensor. Som du ser blir det gjetting :) 

Flere nevner jording: Jeg hadde problem med jording på min F31 320d og samme symptomer som du beskriver, bare død hele tiden. Jordingen så hel ut, men byttet for å teste og vipps helt i orden! :) 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...