Lucassj Skrevet Mai 23, 2023 Share Skrevet Mai 23, 2023 Har nylig kjøpt en e61 facelift med blåst airbag i førerdør. Lurer på om det går å ta selve "lær" delen der dørhåndtak og høytaler er fra min preface bil å sette det i facelift dørene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 24, 2023 Share Skrevet Mai 24, 2023 Passer det da? Vet at m539 restorations sa at hele trekket går om hverandre dog. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Mai 24, 2023 Share Skrevet Mai 24, 2023 Høyttalerhull er annerledes, firkanta på preface og runde på facelift. Airbagene går om hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lucassj Skrevet Mai 24, 2023 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2023 Akkurat nå, E.C. skrev: Høyttalerhull er annerledes, firkanta på preface og runde på facelift. Airbagene går om hverandre. Ja ser at høytalerhull er annerledes men ser ut som att alt annet skal passe, har preface nå men faclift dør trekkene jeg skal bytte til har blåst airbag så tenker å bytte bare den lille skinn biten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Mai 24, 2023 Share Skrevet Mai 24, 2023 Du kan jo prøve, da må du ha med både høyttalerhull og håndtak med. Jeg tror at veldig få har prøvd å mikse slikt i praksis da "rikitg" interiør uten blåste airbagger ikke pleier å være så dyrt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lucassj Skrevet Mai 24, 2023 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2023 Akkurat nå, E.C. skrev: Du kan jo prøve, da må du ha med både høyttalerhull og håndtak med. Jeg tror at veldig få har prøvd å mikse slikt i praksis da "rikitg" interiør uten blåste airbagger ikke pleier å være så dyrt. Ja om det ikke passer kjøper jeg bare nytt dørtrekk men mtp jeg har begge deler så prøver jeg det først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå