Gå til innhold

Side View Camera spørsmål

Kolstad Jr.
 Share

Anbefalte innlegg

Da har jeg et spørsmål som jeg håper noen kan svare på, evt. Har erfaringer med🤔

Det ene side view kameraet har gjort sitt, så da er spørsmålet:

Må jeg kjøpe nytt originalt fra BMW til over 5000,- , eller kan man komme unna med å kjøpe noe slikt som dette? 

https://www.fruugonorge.com/66539240352-01-left-front-bumper-side-view-backup-camera-for-x5-e70-x6-e71-f01-f02-f06-f07-f10-f11/p-161584818-343155312?language=en&ac=ProductCasterAPI&asc=pmax&gclid=Cj0KCQjw7PCjBhDwARIsANo7CgmoyniONc2bOTfRo-LKyT7bqmEd9TJvJy5xY0IofR5RrIKyvFXH1X4aAtYcEALw_wcB

Var ikke veldig pent mitt 😅

Snapchat-260578040.thumb.jpg.cb05de99c59b82cc672558e76e604af4.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller du kan forsøke å redde kameraet, det koster ingen ting. Det ser ille ut, men med isopropanol eller lignende og en tannbørste, så kan du få bort alt grumset og avdekke tilstanden. Hvis ingen kontakter er irret i stykker, så kan dette være nok. Eventuelt kan det være mulig å utbedre skader med lodding. Jeg gjorde en slik vellykket reparasjon en gang av en PDC-boks som hadde vært utsatt for vann. Utrolig hva som er mulig.

Endret av Lysken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Lysken skrev:

Eller du kan forsøke å redde kameraet, det koster ingen ting. Det ser ille ut, men med isopropanol eller lignende og en tannbørste, så kan du få bort alt grumset og avdekke tilstanden. Hvis ingen kontakter er irret i stykker, så kan dette være nok. Eventuelt kan det være mulig å utbedre skader med lodding. Jeg gjorde en slik vellykket reparasjon en gang av en PDC-boks som hadde vært utsatt for vann. Utrolig hva som er mulig.

Ja, tenkte på det! Sprayet ren kretskortet så godt som mulig med elektronikkrens, men der såg det dessverre ikke så mye bedre ut.. Så ut til å være flere brudd pga. Irring.. Tror jeg kjøper nytt, har ikke noe erfaring med lodding og rep. Av slikt 😅👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...