NiteRainbaz Skrevet Juni 17, 2023 Share Skrevet Juni 17, 2023 Noen dager når jeg starter bilen, setter den i Drive eller Reverse og tråkker på gassen eller lar den trille, så hopper den litt, og motoren stopper. Hadde en feilkode jeg fikk tatt bort, ang for mye luft i et eller annet rør. Noen som kjenner seg igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 18, 2023 Share Skrevet Juni 18, 2023 Vi trenger litt mer info. Bil? Årsmodell? Skjedde feilen plutselig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiteRainbaz Skrevet Juni 18, 2023 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2023 118i m sport 2016 modell. Når jeg starter bilen på nytt, så er den som regel fin. Men vil jo fikse det Det skjedde vel første gang for noen måneder siden. Så har tilfellene skjedd litt innimellom. Det er ikke hver eneste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dopus Skrevet Juni 18, 2023 Share Skrevet Juni 18, 2023 For.mye luft i et eller annet rør, kan jo betymye rart, enl ekkasje etter luftmasse måler, eller en vacuum lekkasje er jo mulig feil.. Ville sjekket at alle vacuum slanger er hele og uten sprekker, og det samme med alle slanger og rør på luftinntaket (etter luftmassemåleren) Larssoyl og NiteRainbaz reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå