Natalia Skrevet Juni 29, 2023 Share Skrevet Juni 29, 2023 Noen som vet hvorfor jeg ikke kan bruke den VIN-Nr. (F7) i INPA? Under DSC enheten. Er den jeg trenger for å få fikset bilen min i følge feilkoden jeg får opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 29, 2023 Share Skrevet Juni 29, 2023 Du har jo alleredet en tråd om dette DSC problemet. Kan gjerne holde alle innleggene som omhandler samme problem i en tråd. Du har jo også fått tips og så og si DIY til hvordan du løser å få inn ny/brukt DSC enhet i den andre tråden din. Svar på spørsmål i denne tråden er jeg usikker på, men erfaringsmessig så er feilmeldinger i program, funksjoner som ikke virker = feil installert/ mangler filer i programmet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 29, 2023 Share Skrevet Juni 29, 2023 Du har for gamle SGDB filer på maskinen. Forsøk å velge et annet chassis og velg DSC under der. Men jeg synes å huske at selv med den meldingen du får i INPA så trykte man seg bare videre og det virket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå