F00rnes Skrevet Juli 14, 2023 Share Skrevet Juli 14, 2023 Noen som vet om man kan kode inn ny ehc til høyde justering bak på e61 med ncs expert og event framgangsmåte å om man kan kalibrere høyden å justere høyden med ncs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 14, 2023 Share Skrevet Juli 14, 2023 Kalibrere høyden med NCS tror jeg er umulig, men jeg vet det går med både inpa og ista. Men du kan jo kode inn ehc med ncs, om den trenger det for å fungere riktig, noe jeg er usikker på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F00rnes Skrevet Juli 14, 2023 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2023 (endret) Ehc på min e61 mista kontakt med bilen så åpna den opp å det var eire og rust i den etter mange år med fukt så må ha ny. Men kan man kode inn ny «brukt» ehc og vet du eventuelt framgangsmåte på ncs Endret Juli 14, 2023 av F00rnes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Juli 14, 2023 Share Skrevet Juli 14, 2023 Tror det er plug and play, men du må kjøre høydejusteringsprosedyre i INPA eller ISTA. Du kan dog sikkert defaultkode modulen i NCS, det er en god praksis. Og endre VIN på modulen om du skal ha ting 100 %. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F00rnes Skrevet Juli 14, 2023 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2023 Kan man gjør høydejusteringsprossedyren i inpa? Og isåfall korsn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Juli 14, 2023 Share Skrevet Juli 14, 2023 Gå inn på modulen og sjekk ut tilgjengelige funksjoner. Gjorde det på e39 i sin tid og det var ganske rett frem. Sikkert noen som har laget en Youtube video også om du leter litt der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå