Gå til innhold

Hvilken bimmer skal jeg ha som familiebil?


heiti
 Share

Anbefalte innlegg

Er slikt vi liker å høre på et BMW-forum! :D 

så har du f.eks denne,

https://www.finn.no/275443053

fremstår som mye G31 og bil for pengene, det er ikke rare hoppet opp fra en tilsvarende kjørt og utstyrt F11 LCI 520xd, da sistnevnte ligger utrolig høyt i pris for de utgavene som er godt utstyrt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har som tidligere nevnt sendt forespørsel på en del biler. Merkelig hvor arrogante og late mange selgere er. Mange gidder heller ikke å svare. Te kte egentlig de ville være på hugget nå med stigende renter og relativt dårlige priser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, heiti skrev:

Har som tidligere nevnt sendt forespørsel på en del biler. Merkelig hvor arrogante og late mange selgere er. Mange gidder heller ikke å svare. Te kte egentlig de ville være på hugget nå med stigende renter og relativt dårlige priser. 

 

De vil egentlig ikke selge og sier til familien "Nei iiiiingen vil ha den - vå må bare spise mere havregryn og ikke kjøpe julegaver i år..." 

 

Håper du finner en bra match og selger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...

Jeg har fortsatt ikke fått kjøpt meg bil, babyen kom sånn plutselig og jeg har ikke fått somlet meg til det etterpå. Men nå når våren er kommet og det blir litt mer farting på tur merker jeg at det blir trangt i bilen med barnevogn og utstyr. 

 

F11 520d eller 530d, 150-250000 kroner. Ser dere noe på finn som frister? Hvilket utstyr ville dere unngått om dere skulle hatt bilen mange år? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såg absolutt ikke dum ut den faceliften der, tror du fort kan få mye bil for pengene der om bilen er velholdt og vedlikeholdt. Sjekk servicehistorikk, prøv å finne ut hva som er byttet av slitedeler i hjuloppheng og andre ting som ikke viser i serviceheftet, utbedring av lakkslipp på dører etc. Spør om EGR recall og airbag recall er gjort. 

Endret av papertiger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Tror ikke det nytter å sitte uendelig lenge på gjerdet å prøve å vente til disse bilene settes lengst mulig ned i pris. Finner du rette bilen må du være klar til å hoppe på toget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...