Gå til innhold

iDrive hjul e61, ingen scroll

Zibiri
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, har pga mørk skjerm på min 2008 E61 proffesional media, har hatt CCC inne til reparasjon og lagt inn bluetooth.

Når jeg fikk spilleren tilbake så virker skjermen igjen. Men iDrive hjulet vil ikke scrolle i en eneste meny. Til sidene samt opp/ned fungerer, men ikke å vri/scrolle.

Noen som har vært borti dette? Eller som kan programmere/kode i nærheten av Vestfold?

Endret av Zibiri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Zibiri changed the title to iDrive hjul e61, ingen scroll
2 minutter siden, E.C. skrev:

Hjulet er sikkert kodet inn feil, får du scrolla om du scroller kjempemye? Altså at du spinner 10-20 runder og at det da hopper ett hakk?

Jøss det hadde jeg ikke prøvd, men scroller jeg en stund som du sier så går den "ett hakk" om gangen faktisk.

Er det jeg å er redd for.. han som har reparert CCC sier det funka med hans hjul før han sendte den tilbake..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, det bør som sagt være enkelt å løse ved å kode om én parameter. Du kan jo sjekke i den store diagnosetråden om det er noen i nærheten av deg som driver med koding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, E.C. skrev:

Ok, det bør som sagt være enkelt å løse ved å kode om én parameter. Du kan jo sjekke i den store diagnosetråden om det er noen i nærheten av deg som driver med koding.

Takk for svar. Har bestilt time hos Bimmerfiks, så da regner jeg med det løser seg.

Men kjedelig når man betaler noen 4500 for å fikse en spiller så fungerer ikke kontrolleren når man får den igjen 🤮

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...