Zibiri Skrevet Juli 19, 2023 Share Skrevet Juli 19, 2023 Har en 2008mod 520d 163hk. Var ute å kjørte å alt var fint, parkerte og satte i park hjemme, så begynte den å små fuske. Sto å hoppa litt på turtall. Prøver jeg å gi gass så hoster den noe vakent å vil nesten ikke opp i turtall, høres ut som den går på 2 eller 3 sylindere, lukter brent og ryker noe vakent. Eneste feilkoden jeg får opp i carly er den på bilde. Noen som har noen idè? 😮💨😮💨 Snapchat-1090667541.mp4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 19, 2023 Share Skrevet Juli 19, 2023 Det høres ut som en M47, stemmer det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zibiri Skrevet Juli 19, 2023 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2023 32 minutter siden, Otis skrev: Det høres ut som en M47, stemmer det? Ja stemmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zibiri Skrevet Juli 19, 2023 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2023 3 minutter siden, Zibiri skrev: Ja stemmer Unskyld er vell N47 ikke M. Er 2008 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 19, 2023 Share Skrevet Juli 19, 2023 Da antar jeg problem med en dyse. Du kan dra av kontakten på en og en dyse for å høre hvilken dyse som ikke gir endring i lyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zibiri Skrevet Juli 19, 2023 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2023 2 timer siden, Otis skrev: Da antar jeg problem med en dyse. Du kan dra av kontakten på en og en dyse for å høre hvilken dyse som ikke gir endring i lyd. Snapchat-936752788.mp4 Ser ut som du hadde rett der ja. Merklig at jeg ikke får opp feilkode på dyse ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 19, 2023 Share Skrevet Juli 19, 2023 Egentlig litt nice, at man fant en feil, såpass lett. Det du burde gjøre nå er å måle ohm mellom begge pinner og mellom hver pinne og jord/motor. Så nåler du likt på de andre dysene og sammenligner. Jeg vil anta og håper feilen er i selve dysen, men det kan være andre plasser. Larssoyl, E.C. og Zibiri reagerte på dette 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zibiri Skrevet Juli 28, 2023 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2023 Har bytta dyse nå, fortsatt samme problemet her. Har prøvd å ohme men får ikke noe verdier med det dyre fluke instrumentet mitt på pinne-jord. Har riktignok varierende 4-5V på dyse kontakten. Virker som bilen går delvis som den skal når jeg piner den opp på turtall i fart. Men så fort jeg kommer ned på tomgang så homper å går den noe jævlig fra motoren, å røyklegger hele gata i cruise fart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Juli 28, 2023 Share Skrevet Juli 28, 2023 Du måler ohm med dyse frakoblet ledningsnettet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå