Gå til innhold

Bmw e61 Sub Hjelp med kobling av anelgg!!


Anbefalte innlegg

14 timer siden, Robin69 skrev:

Men nå har jeg jo faktisk forstått me på hvor alle ledningene fra høynivåadapteren skal henne, kan jeg ikke bare bruke den da haha? Du sier jeg skal klippe kablene til subbene under setet, men blir ikke det mindre bass av det da? 

Ved nærmere ettertanke bare gjør som du tenkt. Ved å følge planen din gjør du ikke noe galt. Du bruker AAC.3 enheten som den er ment å brukes. Videon jeg postet viser deg hva du skal gjøre. Så bare følg den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting du kanskje har misforstått. I slike oppsett er det alltid ønskelig med så korte ledninger som mulig. Fra den orginale BMW forsterkeren til AAC.3 enheten og fra AAC.3 til Grond Zero forsterkeren. Alt innenfor rimlighetens grenser så klart. Kom på at i videon så kopler de seg på ved høytalrene foran. Det er bare dumt. Hold alt i bagasjerommet så blir det bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.8.2023 den 17.01, t06afre skrev:

En ting du kanskje har misforstått. I slike oppsett er det alltid ønskelig med så korte ledninger som mulig. Fra den orginale BMW forsterkeren til AAC.3 enheten og fra AAC.3 til Grond Zero forsterkeren. Alt innenfor rimlighetens grenser så klart. Kom på at i videon så kopler de seg på ved høytalrene foran. Det er bare dumt. Hold alt i bagasjerommet så blir det bra

Takk for hjelpen jeg bolet til med noen clips bak i bagasjerommet og så i batteriet på andre siden og fikk lyd :) nå må jeg bare finne ut hva jeg skal gjøre med hvordan jeg skal legge jordingen og strømkabelen slik jeg kan få igjen panelet på siden 😕 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...