Gå til innhold

Bmw e61 Sub Hjelp med kobling av anelgg!!


Anbefalte innlegg

36 minutter siden, Reef89 skrev:

..og ikke minst hvor holder du til, hva har du kjøpt av utstyr, hvilken utstyrskode har anlegget ditt i bilen, hva er hensikten med anlegget. ...osv.

kjøpt 2x12 tommer med mange ledninger som jeg ikke har peiling på hvor skal henne. Er en bmw e61 med hifipakke. Skal jeg sende bilde av utstyret jeg har, her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Robin69 skrev:

kjøpt 2x12 tommer med mange ledninger som jeg ikke har peiling på hvor skal henne. Er en bmw e61 med hifipakke. Skal jeg sende bilde av utstyret jeg har, her?

Start her https://www.mdecoder.com/ 

legg inn VIN nummer og fortell hva den sier om audio pakke. Send gjerne bilde av hva du har/har kjøpt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger koblingsskjema til forsterkeren du har kjøpt. 

På S676 så har du analog forsterker med to subber under framsetene, en under hver. Regner med at du ikke skal bruke de lengre. Da kunne du egentlig ta kontakten fra den originale forsterkeren som har analogt inn og repinne de analoge signalene til RCA-kontakter inn på din forsterker. +12V wake-up har den også. Da er det bare de store kablene til + og - på batteriet og mellom din forsterker og sub.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.7.2023 den 17.01, t06afre skrev:

Også på se om du kan finne modell nummeret på forsterkeren. Står gjerne på undersiden. Ta gjerne bilde så lenge det er mulig å lese hva det står der

 

8AE0C408-DA26-4273-BB2F-B6742E4B8C59.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Manualen til Ground zero forsterken finner du her

https://www.ground-zero-audio.com/en/produkt/gzia-1-1000dxii/

Jeg ser at Ground Zero forsterkeren har High-level input with auto-on function. Så du trenger kanskje ikke å bry deg med AAC.3 enheten. Siden forsterkeren/batteri er  i bagasjerommet. Trenger du egentlig å føre noen kabler ut av baasjerommet i det hele tatt. Det skulle være nok å koble til spenning. Klippe over kablene til basshøytalerene under forsete. Og føre dem til Ground Zero forsterkeren. Bare pass på at du klipper dem på en måte som gjør det enkelt å gå tilbake til orginalt oppsett.  Hvilke ledninger du skal kutte vet jeg ikke. Men der kan sikkert andre hjelpe til

By the way se på denne videoen

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, t06afre skrev:

Manualen til Ground zero forsterken finner du her

https://www.ground-zero-audio.com/en/produkt/gzia-1-1000dxii/

Jeg ser at Ground Zero forsterkeren har High-level input with auto-on function. Så du trenger kanskje ikke å bry deg med AAC.3 enheten. Siden forsterkeren/batteri er  i bagasjerommet. Trenger du egentlig å føre noen kabler ut av baasjerommet i det hele tatt. Det skulle være nok å koble til spenning. Klippe over kablene til basshøytalerene under forsete. Og føre dem til Ground Zero forsterkeren. Bare pass på at du klipper dem på en måte som gjør det enkelt å gå tilbake til orginalt oppsett.  Hvilke ledninger du skal kutte vet jeg ikke. Men der kan sikkert andre hjelpe til

 

Men nå har jeg jo faktisk forstått me på hvor alle ledningene fra høynivåadapteren skal henne, kan jeg ikke bare bruke den da haha? Du sier jeg skal klippe kablene til subbene under setet, men blir ikke det mindre bass av det da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...