Gå til innhold

Hengsel bakluke

BMW E91N
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har blitt glad i Bosch Superfit TO102. Primært ment som pasta til å smøre opp bremsedeler ved montering, men er et ganske universalt produkt som ligner mye på grease og har god motstand mot vann.

Ellers er han over meg inne på noe, billige uoriginale dempere kan potensielt ha for få Newton til å dytte opp luka for egen maskin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.8.2023 den 17.55, E.C. skrev:

Jeg har blitt glad i Bosch Superfit TO102. Primært ment som pasta til å smøre opp bremsedeler ved montering, men er et ganske universalt produkt som ligner mye på grease og har god motstand mot vann.

Ellers er han over meg inne på noe, billige uoriginale dempere kan potensielt ha for få Newton til å dytte opp luka for egen maskin.

Hei og takk for tips. Kjøpte Stabforze på Thansen som var på 470N.. er det ikke det som er vanlig på e91?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser riktig ut med 470N, men merket hørtes ikke så veldig premium ut, så kan være 50/50 allerede der. Har du rengjort/smurt opp festepunktene på kuleledd der dempere festes? Kan i verste tilfelle være nok til å gi ekstra treghet og motstand ved løft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...