BMWBilstad Skrevet August 25, 2023 Share Skrevet August 25, 2023 Hei, noen år siden jeg var aktiv her så måtte til med ny konto. Anyways, fått feilkode på tms venstre foran (800FC8) og har mistet AE samt venstre blinklys. Etter litt googling virker det som jeg bør bytte tms først, men hvor kan man kjøpe TMS til fornuftig penge? Og vil det kreve koding? BMW F11, 2011 modell. Jeg har ikke adaptive lykter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 26, 2023 Share Skrevet August 26, 2023 Den kan man kjøpe overalt der det selges BMW deler. Sånn pris messig så er nok Ebay best. Uten AHL så trengs vel ikke koding om jeg husker riktig, men kan hende den må initialiseres ved help av feks. ISTA. Det vil en ansett se an etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet August 26, 2023 Share Skrevet August 26, 2023 Får du kryssbyttet høyre/venstre for å utelukke at det er feil på ledningsnett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBilstad Skrevet August 26, 2023 Forfatter Share Skrevet August 26, 2023 Hei, takk for tilbakemeldinger, jeg byttet om venstre mot høyre idag, da flyttet feilen også feilen seg over. Er med andre ord trygg på at jeg må ha ny TMS, tror jeg prøver ebay og håper å unngå iISTA da jeg ikke har det tilgjengelig selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 26, 2023 Share Skrevet August 26, 2023 3 timer siden, BMWBilstad skrev: Hei, takk for tilbakemeldinger, jeg byttet om venstre mot høyre idag, da flyttet feilen også feilen seg over. Er med andre ord trygg på at jeg må ha ny TMS, tror jeg prøver ebay og håper å unngå iISTA da jeg ikke har det tilgjengelig selv. Du vil merke om du trenger ISTA ved at feks. alt virker, men du får fremdeles får feilmelding. Eller mangler et lys osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå