Haug530D Skrevet September 10, 2023 Share Skrevet September 10, 2023 Har nylig byttet til en brukt FRM modul da vinduer foran ikke fungerer på min E87 116I, nå virker det på passasjer side, men ikke førerside, når jeg trykker på knapp for passasjerside så er det en ganske høy lyd i rele i forhold til når jeg trykker på knapp for fører side. Når jeg bruker nøkkel for å kjøre opp og ned vinduer så er det samme, vindu på førerside rører seg ikke, er det sansynlig at det er motor som er gåen eller noe acutator eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 10, 2023 Share Skrevet September 10, 2023 Er den kodet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet September 10, 2023 Forfatter Share Skrevet September 10, 2023 9 minutter siden, Otis skrev: Er den kodet? Ja, kommer fra samme bil bare Engelsk, så den fungerte egentlig, bare at knappene var byttet om på, så da kodet jeg den i forhold til CAS i bilen, med NCS Expert. Før jeg byttet FRM så fungerte ingen vinduer foran. Har også prøvd og bytte VIN nummer i FRM'en med Tool32, men når jeg sjekker i Inpa så ligger den fortsatt inne med yyyyyyy på Vin, men ifølge noen på ett annet forum skulle det visst ikke ha noe og si. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 10, 2023 Share Skrevet September 10, 2023 Du kan jo måle ohm på de ledningene til vindusmotor, for å være sikker på evt defekt motor. Evt bare gi den motoren 12v direkte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet September 10, 2023 Forfatter Share Skrevet September 10, 2023 36 minutter siden, Otis skrev: Du kan jo måle ohm på de ledningene til vindusmotor, for å være sikker på evt defekt motor. Evt bare gi den motoren 12v direkte. Får prøve med 12V en dag ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå