bimmerfyren Skrevet September 21, 2023 Share Skrevet September 21, 2023 Hei! Har en e90 me n47d20c som har vært ute for girkassebytte å noe dårlig koding osv av tidligere eier, bilen er kjøpt som et repobjekt. Vært mye dårlig koding osv men nå har bimmerfiks i bergen vært inne å ordnet alt så det skal være på stell. Bilen har ikke vært igang på rundtom 1 år. Når koding osv ble utført kunne de lese av 145-147bar dieseltrykk ved kinning. nå har bilen stått lenge før jeg begynte på den. Bimmerfiks har idag lest ut livedata å får ikke mer enn 4bar trykk på railen. Noen så har vært borti dette før?? kan ikke skjønne at pumpen har røke når de leste såppas mye av i trykk å den bare har stått i ro siden. Vet de har hatt utav dyser osv. kan de skyldes luft i system? Å noen så har peiling på hvor mye trykk de skal vøre ved oppstart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerfyren Skrevet September 21, 2023 Forfatter Share Skrevet September 21, 2023 Gammle eier byttet dieselfilter rett før jeg kjøpte den å kunne ikke se noe tegn til metallspon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerfyren Skrevet September 21, 2023 Forfatter Share Skrevet September 21, 2023 OPPDATERING! Bilen oppnår no trykket sitt for start etter en stund me kinning, noen så har vært borti at bilen da ikke fyrer selv om den får trykket den skal ha? Og at trykket ikke kommer før man har kinnet en stund? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 22, 2023 Share Skrevet September 22, 2023 Indre lekkasje på en eller flere dyser? ///M-ini95 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet September 22, 2023 Share Skrevet September 22, 2023 7 timer siden, bimmerfyren skrev: Gammle eier byttet dieselfilter rett før jeg kjøpte den å kunne ikke se noe tegn til metallspon Ville heller tatt av mengdereguleringsventilen på HT.pumpen og sjekket for spon der istedenfor. Ellers støtter jeg tanken til Otis om dyser. Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå