Gå til innhold

Varsellampe tåkelys?

Sunshine_316
 Share

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har en 316i 2009 modell. Det er en varsellampe som lyser, tror det er tåkelys, men har sett gjennom alle lys og de funker. Er det noen som har hatt problemet? Evt. Hvordan kan man nullstille den? Evt. hvordan finne ut hvilken lampe som skal byttes? Bilen skal til EU kontroll snart😅 På forhånd takk!

IMG_1878.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er for nærlys ja. Står kanskje "Dipped beam failure" eller noe sånt i det meldingen kommer?

Har du Xenon, så kan feilmld komme før pæren ryker helt. Begynn med å stille bilen inntil en passende vegg og se om begge sider tenner likt, og om de justerer høyden som de skal når du starter opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, ///M-ini95 skrev:

Er vel varsellampe for nærlys. Xenon eller halogen du har?

6 timer siden, *MrB* skrev:

Det er for nærlys ja. Står kanskje "Dipped beam failure" eller noe sånt i det meldingen kommer?

Har du Xenon, så kan feilmld komme før pæren ryker helt. Begynn med å stille bilen inntil en passende vegg og se om begge sider tenner likt, og om de justerer høyden som de skal når du starter opp.

Jeg har ikke lagt merke til hva som står, synes ikke jeg kunne se det noen steder? Ja, kanskje den har kommet før pæren har røket? Ok, takk skal prøve det👍😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...