Sunshine_316 Skrevet September 22, 2023 Share Skrevet September 22, 2023 Hei, Jeg har en 316i 2009 modell. Det er en varsellampe som lyser, tror det er tåkelys, men har sett gjennom alle lys og de funker. Er det noen som har hatt problemet? Evt. Hvordan kan man nullstille den? Evt. hvordan finne ut hvilken lampe som skal byttes? Bilen skal til EU kontroll snart😅 På forhånd takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet September 22, 2023 Share Skrevet September 22, 2023 Er vel varsellampe for nærlys. Xenon eller halogen du har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet September 22, 2023 Share Skrevet September 22, 2023 Det er for nærlys ja. Står kanskje "Dipped beam failure" eller noe sånt i det meldingen kommer? Har du Xenon, så kan feilmld komme før pæren ryker helt. Begynn med å stille bilen inntil en passende vegg og se om begge sider tenner likt, og om de justerer høyden som de skal når du starter opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sunshine_316 Skrevet September 22, 2023 Forfatter Share Skrevet September 22, 2023 6 timer siden, ///M-ini95 skrev: Er vel varsellampe for nærlys. Xenon eller halogen du har? Ok, nærlys. Ja, har Xenon 😊 takk for svar👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sunshine_316 Skrevet September 22, 2023 Forfatter Share Skrevet September 22, 2023 6 timer siden, ///M-ini95 skrev: Er vel varsellampe for nærlys. Xenon eller halogen du har? 6 timer siden, *MrB* skrev: Det er for nærlys ja. Står kanskje "Dipped beam failure" eller noe sånt i det meldingen kommer? Har du Xenon, så kan feilmld komme før pæren ryker helt. Begynn med å stille bilen inntil en passende vegg og se om begge sider tenner likt, og om de justerer høyden som de skal når du starter opp. Jeg har ikke lagt merke til hva som står, synes ikke jeg kunne se det noen steder? Ja, kanskje den har kommet før pæren har røket? Ok, takk skal prøve det👍😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå