Gå til innhold

Opplysninger om ombygd E34 M5 og E36 M3


Andros
 Share

Anbefalte innlegg

Hallo folkens! 😁

Nå ser det ut til at aktiviteten på bimmers.no øker, og i den forbindelse tenkte jeg og sjekke om det er noen her som sitter på opplysninger
fra ombyggingen av min E36 M3 3.0 og E34 M5 3.6.

Kanskje det også er noen brukere her, som har en gammel byggetråd på bimmers hvis jeg er heldig? 
Om noen skulle dra kjensel på bilene, og eller husker (inaktive) brukere her inne som har hatt disse?

Jeg har såklart oversikten over tidligere eiere, men har ikke tatt runden med å kontakte alle og enhver (det er en god del eiere).
Ingen av bilene er ombygd av dem jeg har kjøpt av, og dem hadde heller ikke info på ombygging fra eierene før seg igjen.

Første bil er min 1992mod 325i godkjent ombygd M3 3.0 - REGNR YK11318

image.thumb.jpeg.6fde59d3b26a63a62b10f3999ac9f953.jpeg

Denne er bruktimportert til Norge i år 2000, og skal være ombygd etter dette.
Donor bilen skal være etter opplysningene jeg har en svensk M3
Jeg kjøpte denne tilbake i 2017
 

Den andre bilen er min 1988 520i godkjent ombygd M5 3.6 - REGNR RF79885

image.jpeg.092f5157df58a7d682ae46c7d9608306.jpeg

Godkjent ombygd med S38B36, 2+2 M5 salong (godkjent som 3-seter) M5 understell med dem "store Nurburgring bremsene".
Bilen kjøpte jeg i 2020

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Andros skrev:

Hallo folkens! 😁

Nå ser det ut til at aktiviteten på bimmers.no øker, og i den forbindelse tenkte jeg og sjekke om det er noen her som sitter på opplysninger
fra ombyggingen av min E36 M3 3.0 og E34 M5 3.6.

Kanskje det også er noen brukere her, som har en gammel byggetråd på bimmers hvis jeg er heldig? 
Om noen skulle dra kjensel på bilene, og eller husker (inaktive) brukere her inne som har hatt disse?

Jeg har såklart oversikten over tidligere eiere, men har ikke tatt runden med å kontakte alle og enhver (det er en god del eiere).
Ingen av bilene er ombygd av dem jeg har kjøpt av, og dem hadde heller ikke info på ombygging fra eierene før seg igjen.

Første bil er min 1992mod 325i godkjent ombygd M3 3.0 - REGNR YK11318

 

 

Googla regnr og fant denne tråden:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Poppy skrev:

Googla regnr og fant denne tråden:

 

Se der var det noe ja! Det var merkelig, jeg har prøvd å google begge regnr før uten resultat, jeg har også søkt her inne på bimmers på regnr uten hell. 
Om jeg googler det nå finner jeg kun min egen tråd.. 🤷🏼‍♂️

Men ut ifra overnevnte tråd så ser det ut ifra kommentarer at det var skumlenissn importerte den fra Tyskland i sin tid og hadde bilen før ombygging. Veldig få innlegg/tråder av den brukeren

KnutH bygde om bilen, han har vært greit aktiv på bimmers. Så her har jeg litt tråder etc og gå igjennom! Jeg får komme med en oppdatering på hva jeg finner 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...