John V Skrevet September 28, 2023 Share Skrevet September 28, 2023 Hei, jeg har problemer med å få min nyinnkjøpte BMW M6 E63 LCI godkjent da den har Hartge senkefjærer (31 630 210 framme og 33 630 220 bak). Har noen liggende TUV papirer eller lignende på disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet September 28, 2023 Share Skrevet September 28, 2023 Hartge er jo konk, men kanskje de som var forhandler i norge har tilgang til slike papir ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet September 28, 2023 Share Skrevet September 28, 2023 26 minutter siden, John V skrev: Hei, jeg har problemer med å få min nyinnkjøpte BMW M6 E63 LCI godkjent da den har Hartge senkefjærer (31 630 210 framme og 33 630 220 bak). Har noen liggende TUV papirer eller lignende på disse? Strandveien Auto i Tr.heim var forhandler. Her kan du også prøve. Her er mail adresse til Hartge ang. Tuv. Det skader ikke å sende mail, har fått oversendt tuv uten kostnad. For all inquiries regarding our HARTGE products and TÜV certificates, please contact us: verkauf1@hartge.de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John V Skrevet September 29, 2023 Forfatter Share Skrevet September 29, 2023 Hei, Har snakket med Strandveien Auto og de hadde dessverre ikke liggende noe dokumentasjon, har også prøvd å finne noe på nettet uten å lykkes. Sender en mail til Hartge slik du foreslår Ampera men regner ikke med å få svar da de gikk konkurs i 2019.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet September 29, 2023 Share Skrevet September 29, 2023 Tyske forum kan være siste utvei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John V Skrevet Oktober 4, 2023 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2023 Har noen kjennskap til aktuelle tyske sider? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå