GAMMELOGGOD Skrevet September 30, 2023 Share Skrevet September 30, 2023 har etter 23 år måtte bytte dieselpumpa som begynte å bli ustabil. Kjøpte ny og har byttet - fungerer men syns den durer mere enn den originale. l Må vel leve med dette resten av bilens levetid 99 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 30, 2023 Share Skrevet September 30, 2023 Hvilket merke ble det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GAMMELOGGOD Skrevet Oktober 2, 2023 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2023 fra europarts i Tyskland mener jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 2, 2023 Share Skrevet Oktober 2, 2023 Så delen heter europarts? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet Oktober 2, 2023 Share Skrevet Oktober 2, 2023 Mulig det kan være nyttig info, men jeg måtte bytte bensinpumpe på min gamle Vectra B. Kjøpte en uoriginal type fra Mekonomen (husker ikke navn, men var det billigste de hadde), og den kunne du høre veldig tydelig dure/hvine under baksete. Det var mest merkbart på nattestid når alt var stille og rolig rundt. Stod jeg i et lyskryss på tomgang f.eks kunne jeg høre den jobbe i bakgrunnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå