Bimmer Dude Skrevet Oktober 2, 2023 Share Skrevet Oktober 2, 2023 Min e34 520i sedan 1995, Har byttet startmotor og tennplugger da startmotor var defekt. Nå når jeg vrir på tenningen for å starte bilen kommer det klikke lyder fra rele i motor rommet men startmotor slår ikke inn, Har testet å sjekket at alt virket før jeg skrudde alt på plass igjen. Starter den under sleping og jeg har den i gir. Men stopper med en gang jeg trykker inn clutch. Er det noen som kanskje vet hvor jeg kan starte å lete etter feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Oktober 2, 2023 Share Skrevet Oktober 2, 2023 Er du 100% sikker på at starter du satt inn er iorden ? Det at den stopper når du trår inn clutch kan jo være så mangt ,men ville tatt en gjennomgang av vakuumslanger ,sett at belger til lmm osv er tette og ikke har lekkasje . Sjekk og tomgangsregulator under innsug at den funker . Hatt samme problemene som du har på min bil og der var det vakumslanger og belger som var ødelagte . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer Dude Skrevet Oktober 2, 2023 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2023 (endret) Ja jeg satte strøm direkte på startmotoren å testet den før jeg monterte den. Endret Oktober 2, 2023 av Bimmer Dude Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 2, 2023 Share Skrevet Oktober 2, 2023 Høres ut som du har fler problemer. For startmotor har ingenting med at motor ikke vil gå, når du har trillstartet bilen og trykker inn clutchen. Jeg vil påstå at motoren ikke går da, men bare blir rullet i gang og dermed tror man den går. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå