Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Se på denne kanskje den kan hjelpe litt

https://www.bavlogic.com/?tag=logic7

Også husk at hvis du kjøper brukt forsterker må delenummer stemme. Logic7 kom i to varianter. En med 9 kanaler og den du har med 5 kanaler.  I følge denne linken som jeg har postet før. Så skal det være "diagnosis capability" i system med LOGIC 7 hi-fi system. Men det er tvilsomt  en ødelagt utgang blir detektert 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, t06afre skrev:

Se på denne kanskje den kan hjelpe litt

https://www.bavlogic.com/?tag=logic7

Også husk at hvis du kjøper brukt forsterker må delenummer stemme. Logic7 kom i to varianter. En med 9 kanaler og den du har med 5 kanaler.  I følge denne linken som jeg har postet før. Så skal det være "diagnosis capability" i system med LOGIC 7 hi-fi system. Men det er tvilsomt  en ødelagt utgang blir detektert 

Takk 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...

Jeg har ikke kommet så mye lenger med denne saken, men har lest meg opp på at det kan være vann i gulv som kan ha ødelagt subelementer tidligere, og jeg har hatt vann på høyre side nå pga. tett drenering fra takluke. Holder på å tørke ut av gulvene nå, og jeg har også bestilt nye subelement til bilen. Skal også bytte batteriet siden det er dårlig. Hvis det ikke er i orden igjen da, så må det være ampen. Skal sjekke om det er noen som reparerer slike et sted her mellom sørlandet og oslo et sted 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
På 7.10.2023 den 21.47, E.C. skrev:

Fikk ikke ut i listeform

image.thumb.png.2fb438a190766a0ce1651c24994260d6.png

image.png.26766e9cfbf5ea31380075666b7753ff.png

Jeg har byttet subbene, og det var ikke feil på de. Men jeg tenkte å bytte ut å oppgradere de uansett så det er helt i orden. Batteriet er jo dårlig, men Logic7 er med. Alle høyttalere i bilen spiller utenom subbene. Når jeg justerer volumet på Logic7-innstillingen i menyen så høres det veldig godt. Kan det være feil i forsterker? Hvor reparerer man slike i såfall? Har sett det kan være feil på de om man kjøper brukte også, så det er sikkert greit å reparere den man har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...