kjell77 Skrevet Oktober 21, 2023 Share Skrevet Oktober 21, 2023 Har sett at det er flere som skriver om rykk og napp i girkassen/drivlinje ved pådrag, men jeg sliter med rykk og napp (høres/kjennes litt mekanisk ut) motsatt. Når jeg ikke har pådrag, rister bilen ved vanlig kjøring ,typisk nedoverbakke, men spesielt i køkjøring rykker og napper det voldsomt når jeg slipper gassen. Det er mye værre når bilen er varm enn kald. Når jeg gir jeg gass igjen er alt borte og bilen girer fløyelsmykt. Noen som har vært borti lignede og har en diagnose😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 21, 2023 Share Skrevet Oktober 21, 2023 Jeg ville sjekket drivaksel foran inn til diff, for de leddene kan være dårlige og knipe. Men symptomene var litt rare, så jeg er overhodet ikke sikker. 540is reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjell77 Skrevet Oktober 21, 2023 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2023 Ja de er litt rare😆 spesielt det med kald/varm bil🤔 Er litt ubehagelig når du både hører og kjenner «klakket» når du slepp gassen i køkjøring😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
540is Skrevet Oktober 21, 2023 Share Skrevet Oktober 21, 2023 2 minutter siden, kjell77 skrev: både hører og kjenner «klakket Jeg anbefaler å snarest skru ned platene under gulvet til fører og sjekket drivaksel til forhjulene . Om kryssene ramler ut så er det fare for at akslingen slår hull på girkassa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjell77 Skrevet Oktober 21, 2023 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2023 Det skal jeg gjør👍🏻 takk😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå