Gå til innhold

Bmw e91 320d 2006Modell


MariusBimmer
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ja, den lille hvite er motstanden. Det går to store kabler til den + en liten. Mellom de to store er det alltid 14V (12,6V med motor av). Den lille er signalet som styrer hastighet. Ut av motstanden til selve vifta går det to kabler. Her blir det 0-14V, avhengig av hva vifta er stilt inn på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulig å få en defekt vifte/motstand, selv om den er helt ny, men det er best å være helt sikker på at det ikke er noen problemer med tilførselen før man begynner å reklamere på en ny vifte. Spesielt på en modell som er kjent for å ha feil på ledningsnettet der. Dette tester du enkelt ved å koble til en vanlig H7 pære på 55W.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Hei igjen da har jeg endelig fått motivasjon til og begynne og se på denna jævla vifta igjen. 

oppsumering.

Sjekket sikring. OK

Byttetvifte/Motstand, OK

sjekket strøm inn på vifta. OK

Tester med h7 55w pære. OK

Hva gjør jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...