MariusBimmer Skrevet Januar 21 Forfatter Share Skrevet Januar 21 ja tror jeg bare bestiller den jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Januar 21 Share Skrevet Januar 21 6 minutes ago, Otis said: Rest fungerer ikke under feil forutsetninger. Men max skal fungere. Men det høres litt ut som defekt klima panel. så lenge man ikke mener "max cool". Den vil nok ikke gå i minusgrader. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Januar 21 Share Skrevet Januar 21 (endret) dobbel Endret Januar 21 av E.C. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusBimmer Skrevet Januar 21 Forfatter Share Skrevet Januar 21 Jaja jeg har funnet en brunt panel som jeg skal kjøpe så skal jeg komme tilbake om det ikke funker. Føles ut som at det ikke er så veldig mye mer den kan være.😁 men takk så langt folks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusBimmer Skrevet Februar 25 Forfatter Share Skrevet Februar 25 Hei igjen, nå har jeg prøvd bytte det panelet men hjelpte ikke. Nå tror jeg at jeg vraker den snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Februar 25 Share Skrevet Februar 25 Går vifta rundt når du drar ut denne kontakten og setter 12v på de to ledningene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusBimmer Skrevet Februar 25 Forfatter Share Skrevet Februar 25 Du det har jeg faktisk ikke prøvd. Skal teste👌🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå