Gå til innhold

Symptombilde F11?

Skotlando
 Share

Anbefalte innlegg

Hei alle!

Nok en gang har F11’en (520d Xdrive 2014) begynt å fuske. Virker som det er noe større denne gangen. Noen eksperter som kan peke i riktig retning av hva dette kan være?

Bilen har begynt å gire litt rart. Tidligere merket jeg ikke at bilen giret i det hele tatt, men nå «humper» den litt etter når den girer, nesten som en lagg. I tillegg så rister/vibrerer bilen ganske i setene under kjøring. I stad når jeg skulle kjøre hjem så fikk jeg varselet «Drivetrain warning» i en nedoverbakke og bilen gikk i nødmodus. Etter omstart så forsvant feilmeldingen, men symptomene er fortsatt der.

Noen tanker om hva dette kan være eller vært borte i lignende?

IMG_3365.jpeg

Endret av Skotlando
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det berømte ledningsnettet som er ødelagt av fukt? Har selv erfart noe lignende dine erfaringer men i tillegg airbag, bilbelte.. en rekke feil. 
Jeg har en tråd på forumet her om min opplevelse så googler du det skal du finne den, er på mobil selv men skal prøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle feil som oppstår blir lagret. Trenger nødvendigvis ikke å komme feilmelding i display.

Anbefaler merkeverksted til slike feil da de har helt andre forutsetninger enn uavhengige verksteder for å stille riktig diagnose. 

Endret av Lars89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lars89 skrev:

Alle feil som oppstår blir lagret.

Anbefaler merkeverksted til slike feil da de har helt andre forutsetninger enn uavhengige verksteder for å stille riktig diagnose. 

Takk! Da blir det vel en tur til Bavaria når jeg kommer hjem fra juleferie. Bare å forberede lommeboka 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...