Skotlando Skrevet Desember 17, 2023 Share Skrevet Desember 17, 2023 (endret) Hei alle! Nok en gang har F11’en (520d Xdrive 2014) begynt å fuske. Virker som det er noe større denne gangen. Noen eksperter som kan peke i riktig retning av hva dette kan være? Bilen har begynt å gire litt rart. Tidligere merket jeg ikke at bilen giret i det hele tatt, men nå «humper» den litt etter når den girer, nesten som en lagg. I tillegg så rister/vibrerer bilen ganske i setene under kjøring. I stad når jeg skulle kjøre hjem så fikk jeg varselet «Drivetrain warning» i en nedoverbakke og bilen gikk i nødmodus. Etter omstart så forsvant feilmeldingen, men symptomene er fortsatt der. Noen tanker om hva dette kan være eller vært borte i lignende? Endret Desember 17, 2023 av Skotlando Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F25x3 Skrevet Desember 17, 2023 Share Skrevet Desember 17, 2023 Kanskje det berømte ledningsnettet som er ødelagt av fukt? Har selv erfart noe lignende dine erfaringer men i tillegg airbag, bilbelte.. en rekke feil. Jeg har en tråd på forumet her om min opplevelse så googler du det skal du finne den, er på mobil selv men skal prøve. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 17, 2023 Share Skrevet Desember 17, 2023 Det er egentlig helt umulig å svare på via Internett da den feilmeldingen der er generell. Må ta en ordentlig diagnose. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skotlando Skrevet Desember 17, 2023 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2023 9 minutter siden, Reef89 skrev: Det er egentlig helt umulig å svare på via Internett da den feilmeldingen der er generell. Må ta en ordentlig diagnose. Må jeg vente til feilmelding kommer tilbake, eller vil det ligge i loggen på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Desember 17, 2023 Share Skrevet Desember 17, 2023 (endret) Alle feil som oppstår blir lagret. Trenger nødvendigvis ikke å komme feilmelding i display. Anbefaler merkeverksted til slike feil da de har helt andre forutsetninger enn uavhengige verksteder for å stille riktig diagnose. Endret Desember 17, 2023 av Lars89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skotlando Skrevet Desember 17, 2023 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2023 1 minutt siden, Lars89 skrev: Alle feil som oppstår blir lagret. Anbefaler merkeverksted til slike feil da de har helt andre forutsetninger enn uavhengige verksteder for å stille riktig diagnose. Takk! Da blir det vel en tur til Bavaria når jeg kommer hjem fra juleferie. Bare å forberede lommeboka 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 17, 2023 Share Skrevet Desember 17, 2023 Tja, det kan være en liten bagatell som ikke koster stort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå